Var precis med om en näradöden-upplevelse

2009-01-11 @ 21:33:43

Jag stod som bäst i duschen och sjöng som vanligt falskt för fulla halsar i plural. Hade precis gått igenom the Plateau, the Man who Sold the World, Die Mauer och Our Last Summer, och skulle precis börja på Joplins version av Summertime, när en ström vatten olyckligt flög in i min mun och jag satte i halsen. En stund av hostande/rapande/bankandeiminegenrygg senare kunde jag andas igen och insåg att jag skulle överleva. Sedan skjöljde jag ur min inpackning till tonerna av förrut nämnda låt.

Man glömmer så snabbt.
("Guds" gåva till mänskligheten?)

Tur det, förresten. Annars hade det nog funnits få flerbarnsmödrar.

Kommentera här!
Postat av: MATILDA

jusste, IP-nummer... innan det blir pinsamt får jag väl erkänna att det var jag som kommenterade förra inlägget ;) haha! Men du, kika in i min blogg nu.. No more "Fjärde januari"

2009-01-12 @ 20:40:26
URL: http://missmatilda.blogg.se/
Postat av: Modern

Kommer hem sent från jobbet och ingen Linnea är synlig.

Är hon hos sin far? Hos en kompis?

Eller fortfarande i duschen?????

rädd

2009-01-12 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0