Life's a-playing

2009-03-06 @ 16:44:40

Hoppsan hejsan, vad tiden går fort när man har "roligt". Ni blir kanske glada över att veta att jag har ett liv utöver bloggen, även om detta liv främst består av plugg, plugg och plugg. Och så lite plugg. Därav det "roliga". Men nu är jag inte depTrimerad i alla fall. Det är ju fredag för fasiken! Solen skiner (not), fåglarna kvittrar (not), mina läppar är inte snustorra (jo) och himlen är blå (njaae, grå).

Alltså: Livet Leker!

Livet kör med sin lilla blåa leksaksbil uppför bordskanten, runt blomkrukan och blockljusen. Brum, brum, säger Livet. Brum, brum. Livet tar upp en docka från golvet. Lyfter upp henne i det majsgula håret och låter hennes pinnsmala ben dingla över bilen. "Hajjå, biljjen. Va jöjj du biljen?"

- Och nu tog jag det, ännu en gång, lite för långt. Fasiken. Måste lära mig att sluta i tid.

Linnea, you psycho bitch.
Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0